Our website does not support Internet Explorer.

To get the best experience on our website and of our content, please use a more modern browser like Edge, Chrome, Safari or similar.

Nuuhkit itsellesi täydellisen kumppanin

Nenäsi ja aivosi etsivät yhteistyössä kumppanin, joka herättää halusi. Ne ovat kuitenkin nirsoja. Ja siitä voit kiittää miljoonien vuosien evoluutiota. Nenäsi porautuu mahdollisen kumppanisi dna:han niin, että voit seurata sitä, joka antaa lapsillesi parhaat mahdolliset geenit.

Kalat, linnut ja nisäkkäät haistavat ihanteellisen partnerin, eivätkä ihmiset tee poikkeusta. Ihmisen nenä pystyy erottamaan, minkä tyyppisiä HLA-1-proteiineja toisella henkilöllä on soluissaan.

HLA-1-proteiineja on kaikkialla kehossa, ja niillä on tärkeä osuus solujen suojautumisessa viruksia vastaan.

On olemassa A-, B- ja C-tyypin proteiineja, ja hajuaisti huolehtii siitä, että kiinnostus kohdistuu eri tyyppeihin kuin itsellä on.

Nenäsi valitsee sopivan hien

Mikään ei tuoksu seksikkäämmältä kuin vieras HLA-1-proteiini, joka varmistaa lapsen tulevaisuuden.

Yhdistelmän osalta erilaisen henkilön hajua pidetään viehättävämpänä ja seksiä hänen kanssaan tyydyttävämpänä.

Lisäksi erilaisuus lisää halua hankkia yhteisiä lapsia. HLA-1-proteiinien evoluutiotehtävänä onkin varmistaa yhteiselle jälkeläiselle eri tyyppien sekoitus.

Hyvä yhdistelmä parantaa lapsen mahdollisuuksia torjua terveyttä uhkaavia viruksia.