Malliksi kelpaa kärpänenkin

tiistai 1. syyskuuta 2009

Yritysten markkinoijilla on joskus runsaasti luovuutta, kun oman tuotteen pitää erottua massasta. Saksalainen mikrotyöstötekniikkaa kehittävä Micreon-yhtiö turvautuu mainonnassaan kuolleeseen kärpäseen. Kärpäsen silmälasien metallikehykset ovat 2 millimetriä leveät, ja niiden keskelle on kaiverrettu pulssilasermenetelmällä yrityksen logo, joka on vain 0,1 millimetrin levyinen eli yhtä paksu kuin ihmisen hius.

Lue tästä

Ehkä sinua kiinnostaa...

TILAA TIETEEN KUVALEHDEN UUTISKIRJE

Voit ladata ilmaisen erikoisnumeron, Uskomattomat aivot, heti, kun olet tilannut uutiskirjeen.

Etkö löytänyt, mitä etsit? Tee haku tästä: